Solen skiner, himlen är blå

Jag fick en sådan skolavslutningskänsla idag när jag gick igenom Stadsparken. Underbara tid! Idag fick Freja och Edvin vara med sin farmor och farfar i två timmar medan jag tränade. Himla skönt att kroppen svarar nu. Kände mig rent av ganska stark till och med! H E J A ! Kämpa kroppen! Cirka en halv centimeter kvar mellan naveln och typ fem centimeter upp tills mina magmuskler har gått ihop helt. Nedanför och strax under brösten har de gått ihop så det bådar gott. Ligger numera på cirka 63,5 kg så det går åt rätt håll, känns skönt :) 


Hängde hos Pontus föräldrar en sväng i eftermiddags och sen tog vi en omväg hem. Igår hängde vi i mina föräldrars trädgård hela dagen, mysigt. De tvingades dock åka till akuten vid 15-tiden så vi blev lite övergivna, men men... På det hela taget, en helt okej helg! :)

Vardag | |
Upp