Jag menade agent Burke

Det har varit dåligt med uppdatering det senaste. Det har varit fullt upp med stora bokstäver och sen när jag väl får tid har jag inte alltid lust att uppdatera bloggen faktiskt... Men jag tror jag kan leva av helgen som var ett tag :) Hela familjen har varit ute på promenader under förra veckan, vilket har varit jättemysigt. Vilket väder vi har haft! Jag lyckades rent av få lite solbränna, hoho :) Under helgen hade vi namngivningsceremoni för Freja som blev superbra! Vi är så nöjda med dagen! 


Igår var vi ganska utslagna, helt slut är en väldigt bra beskrivning! Vi hängde med Pontus föräldrar, syster och sambo innan de åkte mot Stockholm igen. Sen blev det lite mat innan vi tog en promenad. Nyckeln återlämnad och jag kan lämna förra veckan bakom mig nu när vi är inne i en ny vecka :)

Vardag | |
Upp