Då kom sommaren, typ

Det går ju inte att klaga på dagens temperatur och väder. 26 grader såhär i mitten av maj, helt plötsligt! Trevligt måste jag säga. Jag tvingades dock ta det säkra före det osäkra för att motverka mjölkstockning så gott det gick, så jag hade på mig en extra vindväst. Det blåste ändå lite grann idag och jag vill att mina bröst ska bli som vanligt igen. Ingen mer mjölkstockning, tack! Gick en promenad i värmen med Freja och Edvin idag. Högre puls än normalt idag, förmodligen beroende av febern natten till igår. Myste annars ute på balkongen en del med bok och gott att dricka medan Freja sov. Avslutade dagen med en kväll i hamnen och glass. 


Middag igår blev purjolök- och broccolipaj. Idag gav jag mig på en auberginegratäng, borde ha slängt i kikärtor eller linser i för att få det lite matigare men det blev ganska bra kryddning ändå tycker jag (kanske är därför jag är så törstig nu...) Lilltjejen sover för natten och jag är helt slut. Över och ut. 

Vardag | |
Upp