27 år and counting

Igår blev jag 27 år gammal vid halv 12-tiden på dagen, 10nde maj - det är min dag det (som jag förmodligen delar med x antal människor på jorden). Jag hade en superbra födelsedag som startade med frukost på sängen och ett paket. Efter att jag varit på gymmet fick jag fler paket! Och på kvällen lagade Pontus middag åt mig. Jag kände mig så glad och tacksam hela dagen. Jag har en fantastisk sambo och fästman. Jag har en fantastisk liten dotter. Och jag har en fantastisk liten hund. Och jag har en fantastisk familj. Jag har även fantastiska vänner. Oändligt tacksam :) 


Idag har jag varit ute på promenad med Freja och Edvin. Freja sov en timme tidigare idag så då passade jag på att damma av hela lägenheten - skönt. Hann fixa, diska upp och lite sånt medan hon sov. Inför helgen är det bara lite plock och dammsugning kvar. Jag ska fira mig lite grann i helgen med mina och Pontus föräldrar plus lillebror. Blir mysigt! 

Vardag | |
Upp