Förkylningstider

Igår kväll kom Pontus hem då han inte mådde särskilt bra. För min och Frejas skull sov han ute på soffan i natt, men känner sig bättre idag. Hoppas det går åt rätt håll! :) Idag vaknade jag vid halv 9 och sen tog vi en morgonsväng med Edvin. Jag har läst lite i boken jag håller på med just nu, fortsättningen på Lotus blues: Mios blues. Bra och spännande såhär långt! Jag hinner läsa lite då och då när Freja ammar eller sover och inte bara bråkar vid bröstet. Vid 12 gav vi oss ut på en långpromenad som blev på ungefär en timme och 5 km. Fantastiskt härligt väder! Sedan var vi alla trötta, både jag, barn och hund, så efter lunch tog vi oss en liten nap. Freja är den som sover mest :)) Innan hon vaknade förut hann jag göra både dagens och gårdagens övningar, eftersom jag inte riktigt fick tillfälle igår. Så nu är jag ikapp, fysjutton så skönt! 

Vardag | |
Upp