En dag i positiv anda trots tjurig bebis

I morse vaknade jag vid 8-tiden av en bebis som absolut inte ville somna om. Mamma, det är ju morgon! Så det var bara att inse att det var färdigsovet och väcka min sömndruckna hjärna. Jag tog med mig lilla fröken till gymmet där jag fick 28 minuter för mig själv innan hon vaknade. Det fick bli ett ganska effektivt pass men hon fick ändå ligga på en filt en stund och träna sin nacke medan jag tränade lite till :) Sen var hon tant tjurig under eftermiddagen innan det blev en sväng i vagnen med Edvin. Det har varit en fin dag trots att solen har lyst med sin frånvaro. Jag rensade upp lite bland Frejas kläder, tog bort det hon har växt ur och sorterade upp storlek 62 som är näst på tur. Hon kommer dock fortfarande i några av storlek 56 kläderna så de fortsätter vi med ett tag till :)

Träning, Vardag | |
Upp