Your DNA on the rubber

Idag hade jag någonstans mer energi än vad jag tänkt. Jag tog över en timmes promenad med Freja och Edvin i förmiddags, det blev cirka 5,5 km. Sedan blev det en liten paus hemma inklusive matpåfyllnad innan jag och Freja stack iväg till gymmet. 35 minuter lät hon mig köra styrketräning innan hon vaknade och ville ha min uppmärksamhet, tack stumpan! Väl hemma igen åkte hon ner i sin babysitter medan jag tog en dusch - håret och allt. Hon hade sina favoritbitringar och jag sjöng, nynnade och hade mig under hela duschen. Det gick galant! Sedan lite mer mat och nu börjar jag bli hungrig igen... Freja har dock sovit på mig i över en timme så jag har velat låta henne sova. När Pontus kommer hem får han ta över så ska jag ta ut Edvin på en sväng. Tror pappsen har saknat sin dotter :) 

Träning, Vardag | |
Upp