Solen har kommit för att stanna några dagar!

Ja, nu är den här igen - solen. Den är ju för härlig! Var på ett fint studentfirande i fredags och igår åkte vi till Motala. Pontus pappa körde sin 25te Vätternrunda så vi var där och gratulerade. En härlig dag i Motala och på hemvägen blev det en glass i Askersund, mysig stad! På kvällen somnade Freja helt utmattad vid halv 9 medan jag och Pontus satt ute på balkongen och pratade över varsin öl och en chipspåse. Startade denna dag med sconesbrunch. dag har vi inhandlat mat och golven är torkade. Pontus har tränat och jag ska snart köra ett spinningpass på gymmet, ska tanka dottern full med mat innan jag sticker :)


Vardag | |
#1 - - Amanda:

Vilken underbar helg! Jag läste först "Pontus 25te Vätternrunda" och bara neeej vänta lite nu (räknar i huvudet fast det ändå inte går ihop) förrän jag läser om meningen :D hahaha... KRAM <3

Svar: Hahaha! Älskar att du var tvungen att räkna dig fram till att det inte funkade :D Pontus på trehjuling runt Vättern, bedrift ;) Bästa du! KRAMAR! <3
Veronica Blom

Upp