En väldigt lång tisdag denna veckan

Idag blev jag väckt av vår sköna böna klockan 05:30. Det är det tidigaste hon har tagit morgon hittills. Hon var omöjlig att söva om dessutom så jag fick vackert kliva upp och mysa på golvet ute i vardagsrummet. Freja, hon jollrade och snurrade, övade på sina krypreflexer. Jag var trött. Jag lyckades få henne att somna om tjugo i åtta så då fick jag skynda mig ut med hunden. Klockan 8.00 hade jag nämligen klipptid. Kortare hår - skönt!
 
Vid halv 11 gick hela familjen kaos mot Bäcken. Då var det dags att träffa sex stycken andra trevliga morsor! Det blev en smörgås och en kladdkakebit medan vi pratade om allt mellan bebis och... bebis-isch. Sedan gick jag hemåt runt halv 2-2, slängde i mig lite lunch innan det blev en promenad med de små liven. Strax över 1 timme och cirka 6,5 km senare så kom vi hem, dags för kvällsmat. Och just nu: operation gå-och-lägga-mig pågår. 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Amanda:

Alltså...åååh!!! Vilka underbara bilder! Hennes ögon får mig varje gång att häpna :) Kram på er <333

Svar: Tusen tack! Den ena har jag skrivit ut och sitter nu på väggen i vardagsrummet :)) Jag fascineras av hennes ögon också! Vi saknar dig! Kramar <3
Veronica Blom

Upp