Soliga dagar!

Vilka härliga dagar vi har haft! Solen har lyst och det har varit riktigt varmt :) Vi har njutit av solen och värmen ute i trädgården, både med kläder och utan kläder. Freja har fått hålla till i skuggan men ändå har hon fått färg på kinderna, inte bränt sig som tur är. Skugga under träd blir ju som en solskyddsfaktor och inte 100% skydd. I fredags grillade vi här hemma och jag var iväg och styrketränade på dagen. Vi har ätit frukost i trädgården varje dag och maten har intagits på altanen. Den svenska sommaren är helt fantastisk på det sättet, när det är soligt, varmt och skönt. Jag måste inte ha konstant strålande sol men jag vill kunna sitta utomhus utan att frysa. Jag vill spendera typ hela sommaren utomhus. Det är väl därför jag gillar att campa i tält... det krävs mycket prylar och packning men allt man gör, gör man utomhus. Frukost, lunch och middag ute, hur fantastiskt? Jag tänker så klart tillbaks på min och Pontus semester på Gotland förra året som var underbar! Tänker inte på tältnätterna utanför Kalmar, som inte var lika härliga... 

Semester | |
Upp