Nu vare bannemig längesen!

Jag var tvungen att kolla min blogg för att se när jag skrev sist, så pass längesen var det! Jag minns knappt vad som hänt sedan dess. Jag har varit hos mina föräldrar i alla fall, tränat och njutit av livet (rundar av allt annat jag inte kommer ihåg). Denna vecka då! I måndags sprang/promenerade jag och  Edvin på morgonen, tvättid då jag tog lakanen. Sen blev det en lunch med Charlotta som jag inte har träffat på evigheternas evighet, men allt var som vanligt och vi pratade på. Tror det är det som kallas riktig vänskap, den där som inte dör ut hur lång tid det än går emellan man ses :) På kvällen firade vi min farfar som blev 90 bast, gamle gubben var ovanligt pigg idag. Skönt att få träffa honom lite! Igår mötte vi upp Anton och Linda, for iväg till Hajstorp för picknick. Vi åt lunch och fikade vid kanalen med änder och båtar, mycket folk! Ola gjorde oss sällskap så det fick även bli minigolf på Bäcken och burgare på Wästgårda. Fina semester alltså! 

Semester | |
Upp