När jag aldrig blir nöjd...

Det är mycket överallt. Jag förstår inte hur mycket det egentligen kan vara. Med chefens bedjande ögon ställer jag upp, som alltid. Sedan snart två veckor tillbaks försöker jag ratta en heltidstjänst som inköpare och en heltidstjänst som ordermottagare. Det går lite sisådär men order är glada över all hjälp de kan få. Jag gör väl inga direkta underverk men jag hjälper till och det uppskattas. Det är huvudsaken! Jag önskar dock att jag hade fler timmar hemma, försöker njuta av Freja när jag väl är hemma. Nu under julen tänker jag försöka njuta till tusen! Tanken var att jag skulle ha varit ledig i mellandagarna men nu med allt arbete så hinner jag inte det... Jag ligger helt enkelt efter, inget snack om den saken.  

Just nu njuter jag av en lugn stund. Jag har tagit en dusch, på med ansiktsmask och slappnar av. Några minuter till...

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp