Helgmys!

Det blev fredag i princip lika fort som förra helgen flög förbi. Skönt! Vi började helgen med att äta högrevsburgare och titta på På spåret igår, mysigt! Skönt att koppla bort jobbet lite grann, det har varit mycket och ÄR mycket. Jag kör mitt inköpsarbete med allt vad det innebär och har väl blivit ganska effektiv på det! Den senaste veckan har jag även avlastat orderavdelningen så då har jag stöttat upp med det också. Hittills har jag kunnat hålla undan ganska bra men det har krävts väldigt mycket jobb och tankearbete, det ska jag erkänna. Ändå ser jag fram emot nästa vecka på jobbet som ska bli spännande! Idag har jag tagit en timmes promenad med våra små, sen när vi kom in blev det lite bus och mat för Freja innan hon och jag tog ett bad. Hon plaskar och grejar som bara den! I morse klappade hon händerna för första gången, lilla stumpan. Så roligt! Jag försöker lära henne att pussa mamma också ;) Idag gick det ganska bra, ett litet plut. Haha! 

(null)

(null)

Vardag | |
Upp