Förkylda gänget

Här hemma är det förkylningstider deluxe. Jag började hela kalaset genom att bli genomförkyld natten mellan söndag och måndag, lite feber mellan måndag till tisdag och jobba hemifrån tisdag och onsdag. Sen på torsdagen kände jag mig bättre så då åkte jag till kontoret och jobbade. På torsdagen började Freja visa symptom och natten mellan torsdag och fredag var det Pontus tur. Den enda friska här har varit hunden :) Det har därmed varit en ganska tung vecka då det fortfarande är väldigt mycket på jobbet! Ser väl  ingen större ljusning när det gäller arbetsbördan förrän framåt nästa år egentligen. Ambitionen är att jobba upp så mycket tid jag kan på mitt flex- och arbetstidsförkortningskonto jag kan så jag kan hämta Freja tidigare från förskolan nästa år :)  Tveksamt om jag kan vara ledig i mellandagarna som jag tänkt... 

(null)

Vardag | |
Upp