Träning när den är som bäst!

Idag körde vi lite löpträning, jag, Freja och Edvin. Eller ja, mest jag och Edvin då Freja sov en halvtimme i vagnen. Det var riktigt skönt! Målet var att jogga mer än jag gick och jag tyckte det gick riktigt bra! Majoriteten var jogg och jag känner att jag helt klart skulle klara av att ta mig runt på 2 km, på hyfsad tid kanske men då vara helt slut. Det är i alla fall framsteg, känns underbart! Konditionen börjar komma tillbaks igen. Tack för det då jag håller i en spinningklass igen om tre veckor :) Tog mig i alla fall strax över 4 km på 35 minuter, ingen hastighet alltså men bra känsla! Just nu är känslan viktigast och målet var inte att vara helt slut efteråt. Nästa löppass blir nog intervaller :) ska försöka få in lite spinning också - göra mitt pass och träna lite grann på det innan det är show time! 


Såhär efter passet sitter vi ute i gräset och njuter. Freja ligger och viftar med Edvins koppel på en filt i skuggan och Edvin ligger bakom vagnen en liten bit ifrån och jag njuter av solen som fortfarande värmer skönt! Sen när vi kommer in blir det lite bålträning innan dusch. Hoppas ni har haft en fin tisdag! 

Träning | |
Upp