Sådär längesen igen

Alltså tiden flyger, har inte hunnit uppdatera, det mörknar tidigt på kvällarna och sommaren är snart över. Vad hände? Var tog tiden vägen? Galet! I torsdags var vi hos mina favorittjejer i Lugnås - Jessica och

Olivia. Fick lunch i form av kebabrulle, svingott! Hon kan hon :)) I fredags grillade vi hos mina föräldrar, eller mina föräldrar grillade - vi åt. Igår var vi med Edvin till Hassle innan vi mötte upp Pontus föräldrar och morföräldrar på Norrqvarn där vi blev bjudna på middag. Väldigt gott! Idag har vi rensat här hemma på papper, kläder och sånt :) förbereder för flytten! 

Ett gympass brände jag av också innan det blev handling på Ica. Nu är vi redo inför ytterligare en vecka - heja. Lugna ner dig nu lite grann tiden. Jag vill inte börja jobba än, vill fortsätta njuta av vår Freja, av vår bebis! 

Vardag | |
Upp