Lever barnet?

Ibland chockerar hon mig, lilla Freja. Nu har hon sovit i över en och en halvtimme, vilket hon aldrig brukar göra efter klockan 12 på dagen så när jag ser att hon fortfarande sover funderar jag på att smyga in och se så hon andas... men jag är rädd att jag väcker henne om jag gör det för då hänger liksom Edvin med också. Han är inte den tysta typen utan hoppar gärna upp i sängen (hon sover sista gången i säng utan spjälor - tro mig att vi har bunkrat upp med kuddar och täcken runt om henne). Om en stund får jag nog nästan gå och titta i g e n. Nojig morsa punkt kom. Men det är väl det mammalivet handlar om? Annars har jag bäddat rent i Pontus föräldrars säng, städat i ordning lite, städat toaletten på övervåningen och hängt tvätt. En ny maskin är på G som snart ska hängas, lakan och handdukar. Pontus föräldrar kommer hem imorgon kväll så idag planerar vi att flytta hem till lägenheten igen. Kan tala om att varken jag eller Pontus vill tillbaks till lägenheten. Det är galet vad vi längtar till vårt hus nu!! 

Semester | |
Upp