Skrikande bebis och trött morsa

Ibland skriker Freja, det ska jag villigt erkänna. Alla pratar så gott om hur alla barn sover i vagnen eller i bilen. Var skriker vår tjej som mest? I vagnen eller bilen. Jag förstår inte... jag testar att köra vagnen över gräs, över grus och oftast går det men inte alltid. Det värsta som finns är i princip en nyasfalterad gångbana, haha! Idag under promenaden var det en sådan där skrikig promenad. Jag fick henne dock att somna genom att gå på lite grusväg så hon sov i tjugo minuter. Sen vaknade hon igen och gallskrek och så fort jag lyfte upp henne så somnade hon i mina armar men vaknade och gallskrek i vagnen igen. Den där timmen vi var ute och gick blev mindre rolig. Fick en lång kram av Pontus när jag kom hem. 


Jag har i alla fall fått gymma idag! Det var väldigt skönt men nu är jag dock supertrött i både kropp och knopp. Jag har skrivit en inköpslista som ska med till Ica sen för jag har en liten tanke om att handla idag. Hoppas det inte är alltför mycket folk :)

Vardag | |
#1 - - NORRSKEN EMMA:

vilka underbara foton, vi har snöstorm. *hehe*

ha en bra dag
kram

Upp