Mot det friska livet!

Igår tog jag en liten tricks- och promenadstund med Edvin, vilket uppskattades av lilleman. Det kändes okej att vara ute men lite ansträngande för min förkylda kropp. En försmak av dagens utmaningar då jag är ensam med vovve och bebis. Såhär långt har det gått ganska bra. Freja lät mig somna vid 23 igår och väckte mig vid 9-tiden i morse, helt okej. Jag är fortfarande snuvig men hostan är betydligt bättre så nästa vecka är jag nog helt och hållet på banan igen. Då är det dags för promenader och styrketräning igen. Idag har jag börjat med mina magövningar igen som har blivit lite lidande de senaste dagarna. Var ute på en cirka 45 min lång promenad med Freja och Edvin innan lunchen. Det gick ganska bra men inte direkt något tempo att prata om, testar på det lite grann bara. 

Vardag | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Mysigt med hundpromenad :)

Svar: Det är väldigt härligt med sällskap på promenaden! :))
Veronica Blom

Upp