En varm hand runt mitt lillfinger

Idag var jag iväg till sjukhuset för att lämna cellprov. Bra att den undersökningen finns känner jag! Jag skulle egentligen ha lämnat ett prov i höstas men då jag var sent i graviditeten fick jag inte lämna då utan det blev nu istället. 6-8 veckor innan jag får svar, håller mina tummar för att allt är ok. Har haft en ganska nöjd tjej idag som just nu sover i min famn. Jag har kvar hosta och viss snuva från förkylningen, lite slö men jag tror jag börjar bli bättre. Förhoppningsvis blir det en liten sväng på stan senare. 


Från igår har jag återupptagit tittandet av Blacklist. Det var den serien jag och Pontus tittade på tillsammans men vi såg inte mycket av säsong 3 men nu ska jag se klart serien. Det blev tydligen bara 3 säsonger så att :) 

Vardag | |
Upp