En solig start på dagen

Från cirka 3-tiden i natt och framåt har lilltjejen sparkat på mig med jämna mellanrum, kul tjejen! Hon gör det i sömnen oftast så jag kan inte hjälpa henne direkt heller... Jag försökte få henne att sova i sin egen säng i 30 minuter igår kväll men när hon sen tittade på mig och började prata efter de 30 minutrarna så tröttnade jag. Nytt försök ikväll när Pontus är hemma och kan avlasta mig när jag tröttnar. I morse väckte hon mig strax innan 8, insåg att det inte skulle bli någon mer sömn så jag låg bara och njöt av att ligga bredvid vår lilla, varma tjej som låg och pratade med sig själv. 


Strax efter 9-tiden kom vi ut på en promenad med Edvin. Det blev ungefär 50 minuter och 4,5 km och nu har jag en trött hund här hemma och en tjej som har hittat sina händer. Händerna ska hela tiden in i munnen, så långt in det går. Tokfia :) 

Vardag | |
#1 - - NORRSKEN EMMA:

så fina foton!

ha en underbar onsdag
kramizz

Svar: Tusen tack och detsamma! Kram
Veronica Blom

Upp