En blåsig dag

Idag var det förbaskat blåsigt ute! Jag och lilltjejen sov till 10-tiden idag. Väldigt skönt då hon har vaknat typ varje timme i natt och haft det jobbigt med snuva och hosta. Stackarn, hon har åkt på ytterligare en förkylning. Det blir hennes andra under loppet av en månad ungefär. Det där immunförsvaret får jobba i alla fall. Vi tog en promenad förut då Edvin behövde komma ut. Höll ett bra tempo och en hyfsat hög puls så det går framåt! Är så glad att kroppen svarar och min grundkondition börjar bli bättre! Nu har jag tagit en dusch och har Freja sovandes i famnen och Pontus sovandes mot min vänstra sida. Edvin ligger på golvet mot soffan och sover. Om en stund ska vi iväg till mina föräldrar och fira min lillebror som fyller 23 år på måndag :)

Vardag | |
#1 - - NORRSKEN EMMA:

va sööt :D

ha en bra dag
kramizz

Svar: Tack tack! Ha det gott :) kram
Veronica Blom

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken sötnos!

Svar: Tack så jättemycket!! :))
Veronica Blom

Upp