Promenad med älsklingsvovven

Försöker komma tillbaks nu, försöker se till så jag är pigg så jag kan börja träna igen. Det har varit förbannat skittråkigt det senaste att inte känna sig helt kry. Jag HATAR att vara sjuk och att typ inte orka något alls! Sov ca 12 timmar i natt då jag kände att det verkligen behövdes, trött och slutkörd tjej. Sen blev det en timmes vårpromenad med Edvin, nog är jag lite ringrostig konditionsmässigt alltid! Får se hur det ska gå imorgon när jag ska hålla i ett spinningpass, men jag får försöka fuska snyggt antar jag. Tråkigt nog blir jag väl den flåsigaste instruktören genom tiderna om jag skulle köra på som jag gjorde innan jag blev sjuk :) Nu är jag oerhört nöjd efter pommes, lövbiff och hemmagjord bea ihop med mysig sambo, trött hund och Morden i midsommer. 






Vardag | |
Upp