Nytt år och nya mål

Jag har ju varit urkass på att uppdatera bloggen det senaste och jag har även ändrat om lite i mitt tänkta träningsschema. Det där med att jogga tre dagar i veckan gjorde mig fruktansvärt omotiverad till slut, särskilt när jag gick och blev förkyld så jag låg efter jättemycket. Nu har jag bestämt mig för att variera träningen mer och bestämma själv när jag vill joggingträna och vad. Till slut måste det ju leda till att jag kan jogga mer och mer, oavsett löpschema eller inte! Om inte annat så kanske det känns roligare framåt vår och sommar då det är skönare väder ute. Så igår körde jag ett styrketräningspass och idag blev det att öva på mitt spinningpass (45 min spinning) och 10 min rodd efteråt för att få igång blodcirkulationen i rygg och skuldror då jag har lite ont i vissa delar av min rygg. Hoppas på bättring!! :) 


Ni får en mysig bild från en av alla mina och Edvins promenader. 
Löpning, Träning | |
Upp