Helgerna går så fort!

I fredags så var jag trött men det blev ändå en sväng till gymmet efter att ha funderat en sväng. Stod på crosstrainern i ca 35 min och avslutade sedan med löpintervaller, har bara lite ont i framsida ben just nu... Sen blev det hemmagjord pizza och tidig sänggång, välbehövligt en fredag. Igår startade jag morgonen med 45 min spinning med ivriga och morgonpigga deltagare! Superkul, de var så duktiga :) En långpromenad på 1 timme och 20 min blev det senare med Edvin. Senare på kvällen lämnade vi Edvin hos Pontus föräldrar, hämtade upp Anton och Linda och åkte ut till Nisse och Frida för att fira Nisses 25 års dag. Det är lite galet att det är min andra 25 års fest, utöver min egen. Jag trodde det skulle vara många som skulle fira sin 25 års dag förra året men det blev bara jag av dem jag umgås med. Det var trevligt iaf! Jag körde så jag mår fina fisken idag. En hel del Elementary har det blivit i helgen och om en stund ska vi iväg till Pontus mormor och morfar på kalas. 






Träning, Vardag | |
Upp