Den nya frisyren

Sedan några veckor tillbaks så struttar jag omkring i min lob. Det känns bra! Det känns som en lagom frisyr, inte för lång och inte för kort - perfekt! Om ca två månader ska jag dessutom till frisör igen för att piffa till håret med lite färg, det ska bli skoj! Vi får se vad vi skapar, Maja och jag (kanske mest Maja förresten). Amanda ville i vilket fall se bilder på "nya" håret så jag brände av några foton i söndags. Varför får "alla andra" så fint ljus i sina bilder utom jag? Varför har jag blivit kass på att fota? ÄNDRING!!
 
 
 
 
 
| |
#1 - - Anna Sofia:

Snyggt! :)

Svar: Tusen tack! :))
Veronica Blom

#2 - - Amanda:

Såå himla fint :) Du är inte kass på att fotografera, det kallas kort och gott för redigering... ;) Kramis!

Svar: Tack för att du förbättrar mitt självförtroende! ;) kram påre! <3
Veronica Blom

Upp