Vecka 50, vecka 8, pass 17

Jag hade en dipp när det gäller jogg/promenad förra veckan då jag var lite snuvig och kroppen inte kändes riktigt hundra. Det bröt inte ut någon förkylning så nu är jag fit for fight igen. Så i söndags var jag ute på en runda. Jag ska erkänna att jag lite grann har börjat om på mitt program då jag känner att min kropp inte riktigt har hängt med. Jag har haft lite ont i ett knä, benhinnor osv, så i söndags diskuterade jag med sambon som tyckte jag kunde ta några steg tillbaks till vecka 4 igen. Så jag gör faktiskt det. Man ska lyssna på sin kropp, inte sant? Jag har ingen tävling jag tränar till utan det är enbart för mig och min kropps skull. Så i söndags joggade jag 3 min och gick 3 min, vilket jag gjorde 7 gånger. Det kändes skönt! 

Igår körde jag ett spinningpass. Det var kul! Ska snart börja fila på ett nytt pass inför våren. Alltid lika svårt! Man vill ju ha variation och det pass jag har nu känns så bra :)


Löpning, Träning | |
Upp