Godmorgon!

Idag är det en röd dag och jag är ledig. Pojkvännen studsade upp ur sängen (och kom sedan tillbaks en stund) kl 7 i morse. Viken runt kallade på honom. Jag har drömt att björnen var på mammas och pappas gata samt att hela deras hus välte. Och att vi lockade till oss björnen genom matlukt. Jag låste dörren (smart drag, Veronica!) 

Efter jobbet igår satt jag ute och läste i en timme sen körde jag 55 min spinning + 15 min stretching. Väldigt skönt vill jag lova! Men idag är det en ny dag så ska upp, äta frukost och kila till gymmet innan jag ska till mamma och pappa en sväng. 

Ovan en bild från promenad med Mia i tisdags

Pontus har en rolig blomma i sin lägenhet! 

| |
#1 - - Jessica:

Härlig kossa bild! =)

Svar: Tack! Det var lite läskigt att vara så nära kossorna :)
Veronica Blom

Upp