Way too tierd

Egentligen är jag alldeles för trött för att uppdatera. Gäsp på riktigt! Men vi kan köra lite snabbt vad jag har gjort idag. Efter jobbet blev det en timmes massage. Hon är duktig, min massör. Börjar få blod i mina ben numera ;) 

Sedan åkte jag till gymmet, då jag hade abstinens. Blev en halvtimme armar, axlar och bröst. Sen skynda hem för att slänga in en tvätt. Sen äta, sen börja damma av lägenheten. Hängde upp tvätten. Sedan dammsög jag hela lägenheten + våttorkade golven. Hoppade sedan in i duschen. Och med en turban runt huvudet hämtade jag sen tvätten. Som jag fick hänga upp delar av i lägenheten. Inte torrt! 

Sedan städade jag toalett med handfat. Gjorde mackor till imorgon. Plockade undan lite skit och nu ligger jag i sängen. Galet trött! Effektiv dag (som vanligt) ;) 

Puss!
| |
Upp