Mikropaus

Tar för tillfället en kort mikropaus i bilen och bara andas en stund. Har stressat mycket idag, så detta är mer än välbehövligt! Igår åt jag mat hos mamma och pappa, vilket var mysigt. Fick gosa med knäppiskatten också :)) Sedan åkte jag bort till min favoritkille och spenderade kvällen där! 

I morse styrde jag bilen mot Skövde och käkade frukost på Scandic med Amanda. Så jäkla gott och jag är ta mig fan fortfarande mätt! De har rätt i det där att man står sig bättre med en stadig frukost. Med andra ord käka frukost i typ en timme ;) Mackor, äggröra, bacon, ägg, våfflor osv... När alla ärenden i Skövde var avklarade så åkte jag till Örebro igen. Jobbade mellan 13-16 och klockan halv 5 nu ska jag på massage. Det är så välbehövligt idag! Har spänt mig hela dagen i princip! 



| |
Upp