Vad det är som händer?

Gud, jag vet knappt själv vad det är som händer i mitt liv! Totalt kaos. Jag försöker hinna med allt, men kan inte vara på 1000 ställen samtidigt. Idag har jag iaf jobbat. Det gick bra! Trött i kroppen av alla trappor. Det tar på en att stå upp en hel dag kan jag säga + trapplöpningen. Sen satt jag i telefon med Kajsa hela hemresan, så nu är nog uppatsen klar (hjäääälp). Har sedan firat mamma, så hon fick öppna paket och de beställde hem pizza. Jag åt upp hela - woah! Och jag som hade tänkt försöka tighta till lite grann inför examen nu. Haha, det gick inte så bra för den tanken! 
 
Sen var jag nere på Bildmagasinet i stan. Så snart kommer det en överraskning till mig!! Jag är så glad! :) Det kommer bli så bra! Och nu har jag fixat tågbiljetter till på lördag och måndag, så det börjar bli ordning på torpet helt enkelt. Nu vankas det glasstårta hörni! 
 
| |
#1 - - Amanda:

Förbaskat fin bild!!! Bra fotograf ;)

#2 - - Veronica:

ÅH! hihi, tack Amanda!

Upp