Sista dagen i januari går mot sitt slut

Och vilken dag sen. Upp och ner, pannkaka och hej och hå! Var övertygad (tillsammans med Kajsa) att vårt examensarbete var på väg åt precis rätt håll, men så får vi ett responsmail från vår kontakt på Bombardier. Och där satt vi i skiten och var nere i skorna båda två. Ack ack! Vad göra? Så vi grävde väl ner oss båda två. När jag kände att jag inte kom någon vart så stack jag till gymmet (min älskade fristad) och glömde bort det för en stund. Sedan när jag kom hem åt jag och fick lite nya perspektiv. Så satte mig och sökte lite jobb istället (vilken duktig student jag är...) Kom på 19:48 att jag måste fylla på mitt västtrafikkort eftersom jag ska jobba imorgon och jag lär inte orka göra det imorgon bitti, så körde ner i en rasandes fart till Pressbyrån och fyllde på. 

Tröttnade på att söka jobb, så satte mig och började tänka, klura och söka lite för examensarbetet. Bollade lite med Kajsa och till slut kom jag in på ett spår som är möjligt för oss att följa. Det är inte lätt att mätta både teorin och praktiken. Och dessutom har våra lärare väldigt höga krav på oss! Vår tanke är att detta ska bli jäkligt bra, så det jobbar vi för. Som två tokar. Nu ska jag ta en paus för idag. Och faktiskt jobba imorgon (vilket jag inte gjort på säkert två veckor. Minns jag fortfarande hur man gör?) 

Sov gott mina vänner!
 
| |
Upp