Dagens träning

Idag har det varit en dag i träningens och pluggandets tecken. När jag gick upp i morse så regnade det, så kände mig inte särskilt sugen på att ta en promenad. Satte mig istället och pluggade lite grann och grejade vid datorn. Bokade in mig på några jobbpass också. Sen lättade molnen och solen lyste lite. Ut på en promenad! 5 km på 42 minuter. Gött mos! Det går framåt :) Sen var det ännu mera plugg. Var förbi Holmen och pussade på min Andreas också innan jag cyklade vidare till gymmet. En halvtimmes styrketräning för axlar och biceps. Brände gött när jag körde så intensivt och kort vila mellan seten. Sedan en halvtimmes spinning. Eftersom det var ett så kort pass så var det ett intervall-pass. Passade mig alldeles utmärkt! Sen en lång dusch och bastu. Nu har jag ätit och ska ta tag i lite annat vettigt och nyttigt :)

| |
Upp