Så kan det vara!

Är fortfarande vaken, vilket ju är helt idiotiskt eftersom jag alltid brukar sova nu annars! Men jag har fortfarande inte ont efter operationen och jag vill inte somna för att vakna upp imorgon och ha cp-ont. Jag vill inte... Det har fortfarande inte slutat blöda. Känner smaken lite då och då. Har tittat på tre Greys avsnitt nu igen. Upptäckte att jag har sett många av säsong tre:s avsnitt. Så är redan på avsnitt 14 :) Är vackert svullen och har en öm, hård knöl på käkbenet. Klockan ringer kl 02:00 i natt för att fylla på med värktabletter. Jag tänker motarbeta smärtan så mycket jag kan! Ska förbereda så det bara är att svälja dom sen.

Vill tillägga till mitt förra inlägg (om inte det lyste igenom) att jag är oändligt tacksam över att Rebecka var med mig idag. Finns inga ord som beskriver hur mycket bättre det kändes när hon var med!

Kvällens cravings hittills (bara för att jag inte kan äta allt): popcorn, varma mackor i smörgåsgrill, kött, godis, bärpaj, tårta, sallad, bulle, äpple, kebabtallrik, riskakor, knäckebröd och sist men inte minst, klyftpotatis. Love life! God natt med er, sötisar! Jag ska försöka sprida lite kärlek imorgon, för jag tror att världen mår bra av det helt enkelt :)

| |
#1 - - Kajsa:

De där cravingarnas får du inte sätta på min (din) diet, vill inte gå upp 50 kg ;)Fy fan vad du äter :P haha

#2 - - Kajsa:

Du har ju inte ätit det men du hänger med ;) haha Snurrigt värre!

Upp