Have you ever really loved a woman?

Idag var det upp och hoppa kl 05.00. Fattade inte riktigt vad som hände när klockan ringde, men den ringde och väckte mig iaf. Som tur var! Somnade runt Hova-trakten och slumrade upp till Örebro. Sen var det seminarium 8-10. Åkte med bussen ner till centralen som gick 09.55 och hoppades jag skulle hinna med tåget som gick 10.15. Jag ville att busschauffören bara skulle köra på och jag fick till slut med mig K också som nästan hoppade på sin stol! Men han körde så slött så och pratade i telefon samtidigt så jag missade tåget med 2 min. Det kändes! Så köpte en SJ biljett och åkte med 11.10 tåget mot Töreboda och Skövde. Det tåget blev försenat med 15 min så tänkte att jag lika gärna kunde åka till Skövde och äta lunch med karln, så han kunde pigga upp mig. Tåget körde sedan in en hel del av tiden, men ångrar inte att jag åt lunch med honom istället för att åka hem. Bra idé :)

Vi pratade om världen i stort och sen gick vi ner till biblioteket. Sen hoppade jag på bussen vid Sandtorget. Han är för söt den där :) Träffade på C på bussen hem så jag fick sällskap! Och nu har jag anlänt på Blom/Johanssons place. Tar det lite lugnt och ska snart upp på mitt rum och fixa lite innan det är dags för spinning!

Allmänt | |
Upp