Torsdag, over and out

Då var torsdagen i princip avklarad också! Iaf när det gäller jobb, woho. Det gick relativt bra att jobba. Stressade på som sjutton! Var klar med rundan 15:25. Kändes ganska bra! Körde mot posten igen. Kör raksträckan utanför Noremech och Baltazar. Då plötsligt slutar gasen att ta och bilen dör sakta. Jag hinner svänga inåt mot en bussficka (thank you god!) Så jag stod inte jätte mycket i vägen (förutom när en buss kom förstås). Sen fick jag hjälp. Förmodligen hade bilen hängt sig (vafan?), så jag kunde köra den hela vägen tillbaks sen ändå. 

Nu har jag nyss ätit. Känner mig inte så fräsch, så tänkte hoppa in i duschen innan jag ska träffa Rebecka! :) 

Jag saknar min karl. 
 

Måste snart slänga in bilderna från Rom också! Jag vet, jag har varit jätte dålig. Jag har helt enkelt inte orkat eller haft tid. Minst av allt har jag haft tid. Men det kommer att komma, det lovar jag! :)



Puss på Rom!
| |
Upp