A new day is rising

Vid 8 var jag vaken i morse. Fattar inte vad det är som har hänt. Klockan 9 är det senaste jag har varit ur sängen denna vecka - kors! Solen börjar lysa nu också, så det känns som att detta blir en bra dag! Har ingenting planerat för dagen, så får försöka njuta av vädret antar jag :) Sov riktigt gott i natt. Borde städa mitt rum, som jag skulle gjort för några dagar sen, meeeen det kan man ju inte göra när solen lyser! Det får jag ta på söndag eller något :) Är ju ingen hälsorisk än (hoppas jag) ;)

Ser ut som att det ska bli fint och varmt imorgon också och då lutar det åt kanot, ska bli kul! :) Väntar för tillfället på att pappa ska ringa ifall jag ska hjälpa honom med båten eller inte. Han ska flytta den så den kommer in under tak. Sen kan jag börja ta tag i livet.

Jag vet att jag tänkte på nånting förut... Nånting som var konstigt, men nu har jag helt glömt bort det. Så det var nog inget viktigt!







Bilder från förra året :)
Allmänt | |
Upp