Dagen idag

Jag vaknade 5 i 5 och tänkte att jag skulle vänta på att klockan skulle ringa, men ändrade mig. Tittade på mobilen och upptäckte att jag inte hade ställt alarmet! Smart Veronica! Så där hade jag tur som fan eftersom det var obligatorisk närvaro idag! Har aldrig varit med om att dom tagit närvaro annars...

Kom iaf upp till skolan, som tur var! Har tittat på redovisningar hela dagen, vissa bättre än andra så att säga. Sen har jag läst en del och varit ute i solen lite också, cyklade ner till stationen. Sen åkte jag hem med tåget. Ville aldrig komma hem för jag ville bara läsa o läsa o läsa i min bok! Läser Hypnotisören av Kepler om jag inte har nämnt detta tidigare. Man fastnar liksom lite!

Sen har jag stressat  runt typ hela kvällen. Fixat och grejat och ätit och sånt. Packat och skrivit ut papper inför morgondagens redovisningen. Tanken är kanske att jag ska plugga på det lite grann också iofs. Får kika på det!

Charlotta kommer om en stund och lämnar min kamera här och tar tillbaks sprit och sitt Twister. Jag har massa grejer här som inte är mina! Källgårds kläder och Spångs tröja och väska. Lisettes husnycklar! Det är bäst att jag inte tar med dom till Turkiet :)

Allmänt | |
Upp