Keep on rockin'

Sitter vid en dator i skolan för tillfället. Fixade klart enkäten och analysgrejset i morse. Så nu ska enkäterna ut. Och sen så börjar vi se slutet på detta hemska arbete! Någon mp3 har jag inte fått tillbaks än. Idag kommer jag hem vid 6, hem och äta och sen till gymmet. Kommer inte kunna träna så mycket ben idag eftersom jag har extrem träningsvärk i dom stackarna..

Imorgon så ska jag till gymmet igen med Charlotta, men då blir det nog ganska lugnt eftersom jag tränar idag. Men får träffa tjejen lite grann iaf! Det var ett tag sen nu.. Tiden går så fort när man har fullt upp! Sen måste jag till Skövde och köpa ny mp3 (suck) Sen på fredag ska jag nog hjälpa Lisette att flytta som det ser ut nu. Så länge jag orkar allt jag har tänkt så ska nog detta bli bra!

Är "ledig" till på tisdag i nästa vecka. Det behövs känner jag. Har börjat läsa om den feta services marketing boken nu. Keep on rockin' säger jag bara.

Funderar även på att söka ännu en kurs att läsa parallellt med fek C kursen nästa termin. Lutar åt aktie och värdepappers kunskap typ. En 7,5 hp kurs på delfart och distans. Känns ganska okej! Testa kan man alltid göra, då upptäcker man om det är något för en eller inte. Om man eventuellt vill ta en masterexamen nångång så kan det vara skönt att ha de valfria kurserna avklarade och endast ett halvår med avancerade kurser kvar. Det är den tanken som har gått bland mina vänner nu ett tag..

Jaja, nu ska jag ut o sätta mig i solen och läsa lite ytterligare :)

Fortsatt bra dag på er! Vi närmar oss heeelgen... Vi närmar oss söndag!
Allmänt | |
Upp