Tiden är dagens problem

Jag har så jäkla ont om tid... Hinner inte blogga typ. Idag på jobbet så gick tiden skit fort! Helt plötsligt så frågar Päivi om vi ska gå på frukost, jag fattar inget.. Klockan är då 20 i 9. Va? Redan 20 i 9? Galet... Tiden går sjukt fort! Har jätte mycket o göra, mycket o lära mig. Systemen är en hel värld! Men jag jobbar på det, så att säga! Sen strulade det, men Lisette hjälpte mig så hjälpte jag henne att hitta två pall som fattades. Teamwork, baby!

Sen åkte jag hem, åt två mackor i solen och läste lite grann i min organisationsbok. Sen bar det av ner till stan o träffade Jessica. Pratade med Spång en stund. Sen köpte vi med kebabtallrik och pizza och satte oss i hamnen. Förbannat mysigt! Där mådde vi bra vill jag looova. Varmt som sjutton! Gick bort o satte oss där dom sjösätter båtar - rampen. Kom ett antal jetskis och skulle i. Grannen bland annat. Gött för dom!

Sen kom jag hem, läste lite till i min bok. Sen stack jag och pappa ut i spåret. Drog nog 2,5an på 17 min idag. Var lite segt får jag erkänna... men skönt att ha det gjort! Avslutade med 6 intervaller alá 40-50 meter. Var ganska slut efter det. Kom hem, duschade, packade i ordning med tält, sovsäck och liggunderlag. Det viktigaste! Sen åt jag jordgubbar som är plockade ifrån trädgården idag - mums! med glass. Och sen har jag packat och läst lite och nu är det ta mig fan läggdags :) Jag är sisådär lagom trött efter den här dagen!

Morgondagen lär dock inte bli bättre, då jag behöver handla en mängd olika saker, packa, ska till Lisette för att lämna av lite saker där. Det är massor massor massor! Men det ska jag nog klara av!

Hoppas ni har haft en bra onsdag i värmen och solen :)

Allmänt | |
Upp