Ännu en dag i solens tecken

Det är ytterligare en dag med sol och jag sitter inne på kontoret där ACn är på för fullt.. det är riktigt svalt här inne, men jag längtar bara uuut kan jag säga! Det är skönt att sitta här vid skrivbordet i linne och shorts iaf. Mycket skönt! Var ute o kollade efter gasollappar för en stund sen, tog knappt 10 minuter. Sen efter jobbet ska jag till systemet för behöver lite alkohol till helgen. Sen ska jag o Lisette åka runt och handla lite sånt som behövs.
Strök träningen idag faktiskt. Min kropp är lagom död kan meddelas! Jag har lite svårt att gå för jag har sååån träningsvärk runt baksidan på knät. Det är galet! Men det är väl lite gött samtidigt. Även om det gör sjukt ont att gå. Sjukt ont!

Har gjort dagens uppgifter. Var klar vid 2 ungefär. Movex och excel-arket blev 0 och stämmer alltså överens - awesome! Det krånglade som fan igår, pga den mänskliga faktorn - mig. Sen har jag arkiverat - satt in papper i sina pärmar. Ska försöka få lite ordning på min skit. Sen har jag inte så mycket kvar att göra faktiskt..

Imorgon ska jag arbeta helt på egen hand. Får se hur det går! Har ju hela nästa vecka på mig att öva också. Sen går Päivi på semester. Vi får se hur helgen blir, skriver kanske en sväng imorgon innan jag åker. We'll see. Beror på om jag hinner och får tillfälle.

Jag vill sola, bada och vara lite ledig. Jobbar ju bara när det är fint väder... Phu. Aja! Det blir nog en bra dag idag ändå. Jag vill ha helgen. Det kommer bli sjuukt roligt :)
Allmänt | |
Upp