Put your heart in the air

Idag är det sista dagen på kontoret. Sista dagen vid datorn. Sista dagen med alla siffror, beställningar, ordrar och papper. Jag känner mig inte speciellt tom. För jag ska ju hit både imorgon och på söndag och sen ännu en gång på måndag! Jag längtar verkligen till min ledighet kan jag säga :) Men jag ska bara cykla hit 3 ggr innan dess. Det är cyklingen hit som är det tyngsta.

Ska verkligen försöka lägga mig tidigt ikväll. Jag är trött nu och imorgon måste jag orka. På söndag måste jag orka. Så enkelt är det. Slutspurten!

Just det! Motorcykelturen igår. Om det var nice? Om det var nice! Stack hem till Niklas, sen åkte vi ut till hans mamma där han har mc:n. Sen fick jag låna hans mc-ställ. Sen drog vi ut på E20 mot Lidköping. Åkte ut mot Läckö och tog en paus där ute. Sträckte på oss lite grann. Det var skönt! Sen in mot stan igen och statoil - köpa dricka. Sen hem igen över kinnekulle. Fy helvete va det gick! Hade nog en genomsnittshastighet på 130 km/h och maxfart vi var uppe i var nog 180 tyckte jag han sa.

Det kittlade mysigt i magen när motorcykeln la sig ner i kurvorna. Nästan så man undrade om vi inte skulle välta ibland. Men det var kul! Fick sådär lite allmänt ont i kroppen och det känns i nacke och axlar idag. Man spände sig ju ganska bra vid inbromsning från 130 km/h menar jag!

Återigen är det dåligt med bilder men jag har inte hunnit starta igång datorn hemma... Just nu matar jag bara på. Får stanna upp, vila, andas och tänka i nästa vecka!
Allmänt | |
Upp