Då var måndag morgon här!

Vaknade runt 9-halv 10 idag. Ganska skönt. Fick sms om att schemat ligger ute, så var tvungen att kila in här och kolla det första jag gjorde! Och det ser väl.. okej ut. Det är dock massor som inte är ifyllt än, vilket jag tycker är dåligt. Ska dom lägga ut skiten, så lägg ut allt och ha det planerat liksom! Vafan förväntar dom sig? Att vi inte vill veta hur våren ser ut? Det kan dom ju glömma iaf.

Men det ser okej ut. Som det verkar just nu, så kan jag nog inte följa med mamma och dom till Skagern dene 28nde maj - den 1a juni. För antingen den 30nde eller den 31 maj har jag konferens. Skulle verkligen vilja ha tiden kl 15-18 den 31a. För då kanske jag faktiskt skulle kunna följa med. Vi får se. Jag har väl inte direkt antagit att jag kommer att kunna följa med och fira mamma. Men tråkigt ändå!

Nu kan iaf jag och Charlotta planera vår utomlandsresa! Får höra av mig till henne om det. Men nej, nu ska jag gå upp ur sängen och äta frukost. Magen kurrar massor nu känner jag, börjar så smått göra ont!

Ha en bra dag!


Jag är sugen på tårta. Den där gjorde jag är jag praoade på Västgötabagarn i 8an.

Allmänt | |
Upp