Whatever.

I fredags var det ju tentaskrivande. Efter det var jag så trött så pallade väl i stort sett ingenting! Men det var gött. Hölls ändå vaken till typ 12 på kvällen, vilket var en pina. Igår gick jag upp vid halv 10 och tog brunch med Louise på Ströget. Räk och äggmacka är en fantastisk uppfinning! Sen kikade vi runt på stan. Men inget av värde, som vanligt :) 

Sen hem och vidare ut till Coop för att köpa fäääärg! Mitt rum ska bli grått. Så fixade med detta. Tog bort gammal tapet lite grann. Fast ska måla på tapeten, så mycket av grundarbetet är klart. Senare idag ska vi börja måååla! Det ska bli roligt. Jag gillar att måla!

Sen igår kväll så mötte jag upp Rikard och vi gick till Spång där han och Lisette var. Sen kom även Christopher. Tog oss några öl och körde lappleken och charader. Helt galet roligt! Precis som dom underbara, gamla tiderna. Jag älskar det! Sen vidare ut till donken, men där var det på tok för lång kö. Så det slutade med Babylon och en kebabtallrik, precis som vanligt! 

Idag har jag fixat på rummet, var och tränade med Charlotta och nu ska jag ta mig något att äta för jag är hungrig efter gymmet! Ikväll är det även en ny Wallander. Högpunkterna på söndagarna antar jag. Läser ingenting den här helgen för jag har inga böcker, så livet känns fantastiskt och jag är en rastlös idiot. Klarar inte av att ta det lugnt för tillfället, men det är nog bara för att jag inte borde känna någon press.

Men aja... Lånar brorsans dator för tillfället, så blir ingen bild. Orkar inte leta efter någon. Mitt rum ser ut som hej, kom och hjälp mig, så jag orkade inte släpa fram datorn. 



Ha det bra! 

Allmänt | |
Upp