I've lived and I've learned. I've crashed and I've burned.

Tiden springer iväg. Klockan var nyss 12 , nu är hon 4. Har hunnit plugga in en del det senaste iaf. Har fortfarande en del jag känner att jag vill läsa mer om. Men är inte säker på att jag kommer hinna med allt jag vill. Har snart tagit mig igenom alla powerpoints, sen ska jag läsa conclusions i boken. Sen ska jag även läsa exempelfrågorna till tentan som han har lagt ut. Ingen gammal tenta med andra ord, utan bara några frågor. That's weird! anywway.

Var ute på en promenad förut. 3,1 km på 28 minuter. Jag travade på ganska bra! :) Var rätt svettig när jag kom in också kan jag meddela. Intresseklubben har antecknat? Fint! 

Har ännu en gång världens sötaste katt i min säng. Gosiga han! Det känns skönt att det snart är helg. Ska bli riktigt gött att släppa det här ett tag och slippa mosa in saker i huvudet konstant. Men det är luuunch. Detta fixar vi! Ska köra upp imorgon dessutom. Det är ganska tråkigt. Den vägen är otroligt tråkig! Jag börjar dessutom bli hungrig, så det bådar inte gott... kanske dags att gå ner och ta mig någon knäckemacka....

Efter att jag har läst de två sista powerpointsen...


Favorit, gosetjockis <3 
Allmänt | |
Upp