Let's go undercover

Jag är så jäkla sugen! Så extremt cp sugen... ohmygod! Jag vill, jag vill, jag vill nu!

Och ni kan aldrig gissa vad jag är sugen på... Inte det ni tror iaf.

Jag vill gymmaaa! Jag vill fortsätta bygga upp mig. Jag är inte nöjd än, jag är inte där än och jag vill jobba på det! Började lite smått idag med en promenad. Det kändes väl sådär, okej men sådär. Min kropp är inte alls som den har varit efter att ha vilat såhär länge. Vill dra igång, men måste lyssna på min kropp och jag kommer ha lite ont om tid nu inför helgen. Skola både torsdag och fredag. Imorgon upp 05:50 och hemma 20:00. Fredag upp 05:50 , förhoppningsvis hemma runt 18. At least I hope so!

Ibland har jag så jäkla mycket motivation och vill och vill och vill, som nu. Sen ibland rinner den av mig. Det är lustigt det där. Men jag tror att alla är såna. Man måste bara försöka hålla sig motiverad. Man klarar mer än man tror. Jag har klarat mycket nu på bara två dagar fastän jag inte har mått toppen. Man är awesome, så är det bara!

Längtar till träningen och endorfinerna :)

Allmänt | |
Upp