It's your life and you're the one who makes it worth livin'

Nu har jag snart en grund att stå på inför mitt uppsatsskrivande! Har påbörjat recensionen lite grann. Har även hittat en artikel som jag tycker verkar bra. Har läst/skummat ca 200 sidor nu och skrivit ner lite saker jag kan nämna i recensionen. Vill få en sorts helhet i det. Kommer bli mest manligt/kvinnligt. Sen får vi se vad jag kan skriva ihop i analysen. Analys är det jag tycker är roligast :)

Tror penicillinen så smått börjar värka. Har inte mått alltför dåligt nu sen jag kom hem iaf. Har bara väldigt mycket jag behöver göra! Vi får se vad som händer sen fram igenom mot helgen och så. Har ingenting bestämt. Har knappt hunnit prata något med någon känns det som. Ensamma, dystra jag. Men jag orkar ju inte och hinner inte hitta på något nu under veckan förmodligen.

Jag har inte så mycket mer intressant att skriva om just nu tror jag. Jo, förresten. Jag vill träna! Shit i helvete vad jag vill träna... Min kropp känns inte alls i form. Jag hatar det! Tror mina blommor i fönstret behöver vatten också.. Ska kolla detta snarast.


Hattarevik -04. Lillebror.
Allmänt | |
Upp