Valborg i år igen

Då var det Valborg i år igen. Jag vet en tjej som inte är särskilt taggad... har bestämt mig för att det blir en nykter helg den här helgen iaf. Det har varit alkohol de senaste 5 eller hur många det nu är... Så ikväll blir det utan. Valborg eller inte. Ska kika in hos Lisette senare ikväll efter att vi har ätit nångång. Brasan orkar jag inte gå o titta på heller. Kalla mig lat, klen, löjlig, fånig - vafan ni vill. Jag har tenta måndag den 9nde och ångesten inför den börjar smyga sig på och jag känner inte alls för den! Ska iaf bli härligt att vara med trevligt folk ikväll!

Solen har varit go idag annars! Har legat ute o pluggat och njutit och sovit. Mumma!

Igår så gymmade jag, köpte mig ett par shorts - 129 kr, vilket kap! Sen hem och greja. Sen till stan igen för att hjälpa brorsan hitta shorts. Det blev bra! Sen en glass i hamnen på det! Årets första mjukglass! Sen pratade jag med Spång och Lisette och det var kaos och det var grejer överallt! Sen hängde jag med Lisette ut i stallet och red lite på Shimmy. Barbacka - första gången jag rider på en häst ordentligt. Smart där! Men fick in tekniken något sånär. Så ska hänga med ut fler gånger och rida lite mer seriöst :)

Sen in till stan igen och fixa sig lite snabbt, hem till Lisette, bli upphämntad av Spång med Källgård och Linnea. Vidare till Mummel i Skövde för att se på liveband och bara ha en förbannat trevlig kväll! Dans och grejer. Det var kuuul! Sen vidare till Max för lite nattakäk. Det var en fin fredag :)


totally nuts :)
Allmänt | |
#1 - - Amanda:

wzup, Jag ska också vara nykter. Jag har tröttnat på att varje högtid är en orsak till att supa skallen av sig.

#2 - - Veronica:

Men eller hur.. Det är ju knappt så man vet varför man firar valborg. Bättre att dricka när man är sugen på o göra det :)

Upp