Update! Bättre sent än aldrig!

yes. I måndags så vart det lite sol och lite träning! mums! Sen på kvällen åkte jag till Tibro och i tisdags kväll kom jag hem igen. Ville inte hem egentligen, men jaja.. ibland är det så :) Idag var jag uppe i Örebro och började lite grann på arbetet i organisation som är nästa grej att ta tag i. Eller nej, tentan ska tas tag i först.. och innan är egentligen den där individuella uppgiften i etik... Jaa, ni hör ju. Jag har en del o göra!

Det var föreläsning och sen så pluggade jag i två timmar och sen bar det iväg hemåt. Fick sommarjobb på metsä idag också. Har snart varit överallt på det där stället. Nu ska jag vara på kontoret i 5 veckor. Sen finns möjligheten att jag får förlängt och får arbeta i produktionen. Det återstår att se. Spännande sommar med andra ord ;)

När jag kom hem så bar det direkt till gymmet! Och nu har jag kommit hem. Fixat vad jag varit tvungen att fixa och ska läsa en artikel nu för att vara lite förberedd inför imorgon då vi ska fixa med arbetet..

Keep up the good work! Jag har massor o göra :)
Allmänt | |
Upp