Då var det helg helg helg - woho!

Så otroligt skönt att ha helg nu. Att slippa åka upp till Örebro imorgon är wunderbart! yeay! Och sen så fick jag åka hem med underbara bästa Rebecka dessutom! Så skönt att vara hemma en o en halv timme tidigare än man brukar - jag njuuuuter! Har ätit mat nu, men känner mig fortfarande lite små hungrig. Blir inte så mätt av kyckling - wierd. Fick en munk som efterrätt (tjockis!) hihi.

Sen ska jag vidare bort till min man. Mysiga han :) Det var ett tag sen nu. Men i vilket fall. Imorgon är det träning igen - hur fantastiskt är inte det på en skala? Jag är så sjukt motiverad och vill typ aldrig sluta träna! Shiit va det är roligt :D Längtar redan till imorgon, måste jag ju samtidigt flika in då!

Den där känslan börjar infinna sig i min kropp nu - att lugnet börjar krypa sig på, slappheten börjar smyga sig på... Min kropp börjar så smått försöka säga till mig att det är helg och att vi inte behöver köra på högvarv längre. I like it! Total avslappning börjar så smått infinna sig. Fast jag brukar ju iofs alltid försöka planera upp mig anyway. Men det är på ett helt annat sätt när man inte måste tänka överdrivet mycket på skolan.

Visst, att man behöver plugga lite grann och sådär. Men det är inte riktigt lika akut som det känns på veckorna. Känslan av att man inte hinner nånting är brutalt hemsk! Att man är stressad något så in i. Undrar om man kommer gå in i väggen någon gång under den här utbildningen. Det vore hemskt! Hoppas jag inte... Fast det skulle inte förvåna mig.



Önskar jag gick på gymnasiet igen ibland! Fast man kommer ingen vart om man stannar där hela livet så att. Men att bara få skriva ett arbete, ett litet arbete som man skrev då. Att få skriva en bokrecenssion! Att få skriva ett arbete om något krig någonstans! Åh, jag blir lite avundsjuk. Nog därför jag engagerar mig lite smått i brorsans skolarbeten, hihi. Han går ju bara i ettan menar jag!



Ja, nej. Ska nog fixa o trixa lite nu.

Pusss
Allmänt | |
Upp